rina's FotoPage

By: rina Baharom

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Friday, 16-Jun-2006 02:59 Email | Share | | Bookmark
edisi world cup 2006...ahaks

mmm
huh??
yurk
View all 6 photos...
demam world cup telah bermula....ahaks....edisi tak do kojo....


Thursday, 8-Jun-2006 09:20 Email | Share | | Bookmark
Putrajaya

mmm
hahah
hehehe
Sesaje je ni...hehehe


Thursday, 8-Jun-2006 01:32 Email | Share | | Bookmark
Lepak @ Asia Cafe

kalau dah dpt makan tak pandang kiri kanan
setelah sedar diri...hahahah
uishh...licin air depan korang tu ye....
View all 5 photos...
masa ni lepak ngan bebudak opis sempena meraikan salah sorang dari kami yang akan berangkat ke UK (bukan Ulu Kelang aa)....Sayonara Chee Hoon.....


Thursday, 18-May-2006 02:16 Email | Share | | Bookmark
[b]Hujan yang turunnnnn[/b]

arghh basahhhh
sabar menunggu :d
tangga pun jadi tempat berteduh...
View all 9 photos...
Hari ni masa nak g opis dlm LRT Putra tetiba jer ujan lebat...dah la tak bawak payung adeyyy...nak tanak...kene la tunggu bas yg terhegeh2 tu...masa deduduk tunggu bas kat stesen LRT Asia Jaya PJ....rase boring lak...so dgn tgn gatalnye amik la pic masa ujan tu....tgk jer la erk kalo nak...kalo tanak tutup jer... . pic ni diambil masa kat perkarangan LRT Asia Jaya....masa tgh tunggu and dalam bas....sory la kalo ade pic yg tak clear...yg goyangnyer.....tgn pun menggigil...almaklumlaaa....kamerawoman amatur...sesaja jer nak letak ni...heheh....ok byeeee


Thursday, 6-Apr-2006 05:31 Email | Share | | Bookmark
sungai...sungai....

dalam perjalanan ke sungai congkak
tengok ape tuuuu.....
rumah sapa plak ni....
View all 5 photos...
ni masa pegi sungai congkak ritu...tapi sayang tak dapat amik byk pic pasal batery kamera dah abis..hehehe....


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net